Flen i bilder!

Vi har varit hos mamma igen i Flen,  vi bara njöt av lugnet!

Här kommer lite bilder.

Min mamma.

Husets framsida.
Husets baksida.
 mammas tomt baksidan
Mammas uppfart,
Första röda huset, bastu, garage och dusch. bakom ser ni huset.
mammas inglasade altan.
öppna spisen.
 köket och  ena sovrummet.
vardagsrum.

En liten uppfattning om hur vi har det hos mamsen.

I går när jag var hos mamma så fick jag veta att min morfar jag alltid trott vart min morfar
inte var det.
Utan jag har tydligen en morfar som jag aldrig träffat och som min mamma aldrig träffat som ska bo här i krokarna,
typ i Farsta eller Hägersten .
Jag har bara ett namn och gå på och inget födelsenr.
Så på måndag så ska jag kolla om jag kan hitta han via folkbokföringen eller något.
känns helt sjukt att veta att jag har en morfar som jag aldrig träffat och han kanske inte ens vet att jag existerar.
Galet!
Fast jag känner mig inte ledsen utan bara nyfiken.
Jag frågade mamma om hon hade fler lik i garderoben men det hade hon inte!
Ha Ha!

Fortsättning följer.
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Tack för tipset! Jag har redan fått låna två böcker från en kompis och det är också sanna historier. Det är sånt jag gillar att läsa.



Oj, galet med din morfar! Min riktiga farfar dog för typ 2 år sen och han visste inte ens att jag existerade. Haha! Jag är inte heller ledsen men man blir nyfiken på vem det är! Han bodde också i närheten när han levde, i Tallkrogen typ. Galet!

2009-08-16 @ 12:35:10
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Hahaha, det är vår familj i ett nötskal

2009-08-18 @ 19:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0