korpsvart hår!

Nu ser jag inte klok ut i håret, någon blandning av grått,brunt och mörkbrunt, total utväxt.

Nu ska jag färga svart den 17 aug, innan jag åker på kryssning Jag längtar- för nu ser jag ut som en luffare.
Jag har en kompis som har frisör salongen i Torvalla, Hamsa heter han och jag tycker han är super och billig,
 jag har många gånger gått till frisörer som är svindyra och resultatet blir inte bättre för de har jag märkt.
Jag och min familj ska åka på en 23 timmars kryssning den 21/8 och vi testar ett nytt rederi och en ny variant. Vi tar nämligen Siljaline denna gång och vi åker från morgon till morgon. kan låta jobbigt -men för oss gamlingar som inte orkar så mycket längre kan det passa bra. Barnen tycker det ska bli skoj. Vi tar med oss min mamma och Sandra denna gång och det ska bli kul, mamma har inte åkt kryssning på typ 10 år. Nu ska jag fortsätta vila och hoppas att jag får tillbaka mina krafter snart för jag längtar ut...

Må bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0