Mamma!

Alla måste få ha en mamma & pappa

Jag har inte fattat förs nu i 40-års åldern pga. olika saker
hur skönt o fint det är med en mamma som man kan surra med varje dag.

Jag har varit en sån där tonårsdotter som har gjort vad sjutton jag velat egentligen

-om jag velat skolka så har jag gjort det och förfalskat min mammas underskrift när närvaron skulle signeras i skolan
-om jag velat rymma så har jag gjort det.
- inte passat tider
- totalt skitit i allt
- saker som jag gjort som inte kan skrivas här
- inte lyssnat på goda råd

Mamma har väl inte alltid haft det så lätt i livet heller och hon har väl inte alltid haft dom bästa förutsättningar
eller en lydig dotter.

Min styv pappa Hasse gick tyvärr bort i Januari och vi var tyvärr osams eller rättare sagt vi hade ouppklarade saker med varann när han gick bort och det stör mig för han var som min pappa och vi har haft mycket skoj tillsammans och reste ihop mm.
Han var den ända pappan för mig , alla andra gubbar kan dra!

Det som hände när han gick bort var att jag fick kontakt med min mamma igen och det har jag saknat.
Tyvärr är det synd att min styvpappa skulle gå bort innan det blev så men men. Hade gärnat velat ha haft han kvar i livet.

I dag står mamma på båda fötterna på jorden och det älskar jag henne för!
Hon jobbar heltid , och har efter 35 år i barnomsorgen pluggat till undersköterska
Hon har tagit data körkort och mår finemang.
hon har 2 fina katter och ska snart flytta till sin första egna lgh utan gubbar och barn
och få rå om sig själv precis som hon vill.
Vi kommer självklart att våldgästa.

Go mamma!!

Morsan är en snygg 60-åring med total humor , piggare än dom flesta 18-åringar.
Låter som en kontakt annons Ha Ha ...



Min snygga mamma!


Hasses kista !
RIP!
Va rädda om era mammor & pappor!

Kram Maria


Kommentarer
Postat av: Kenutten

På samma sätt som jag tycker att min pappa var en skitstövel till han gick och dog så kan jag ibland börja gråta för att vi skildes åt som ovänner när han dog. En av dom tuffaste saker som hänt i mitt liv och jag skulle ge vad som helst för att få honom tillbaka och diskutera stort och smått. Men nu är det inte så och det är bara att ta smällen och gå vidare i livet.



Peace alla.

2009-08-31 @ 21:50:31
URL: http://Underbart skrivet
Postat av: Saga

Vet att jag egentligen inte har ngt ordentligt att komma med, men måste iaf säga ngt!

Jag saknar Hasse grymt mycket, RIP Hasse <3

2009-08-31 @ 22:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0