My Bitches!! / Tack...

Kanon kväll, vi träffades hemma hos mig och käka och hade lite mys tjejer i mellan.

 Inger till V.

Kalle och Johanna och Pamela.

Vi hade make over, HaHa .
Jag fick mitt hår färgat av Pamela och tånaglar gjorda av johanna och naglar av Inger.
Mitt hår vart 100% bättre och naglarna skiner.
 mitt hår!
 Jag sa nej till styling så alla skulle hinna få något gjort på sig själva.

mina naglar! gråsvarta.

Inger som gjort allas naglar!

Johanna tog olika färger och Pamela mörk metallic blå.

Pamela sötingen.       Johanna godis godingen.

Nu gjorde vi inte botox på henne utan det är godis läppar. Tips!
finns att köpa som plockgodis från godiskungen...
 
Sen måste jag bara berätta om min chips skål! 
Johanna tappade vinglaset på den!   den ramlade på kanten
hela skålen skars fint av som om man haft en såg på ett nafs! cooolt...
Vi har haft jätte skoj och det var synd att du inte kom!

du vet vem jag menar!

 Vi har bestämt att vi ska ses igen och skämma bort oss och snacka mer gojja.

Det blev ingen sminkning för mig ,men det blir nästa gång.

Tack Inger för örhängena
 
Love it.
Natt natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kanske? Cool kväll tjejer!!!

2009-08-12 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0