TIPS!

Här kommer ett middagstips för kvällen!

Makaronilåda med kryddstark korv & bacon + rårivna morötter
 (innan den stått i ugn)


Sen kommer ett tips för alla småbarns föräldrar,

Dodde.se

= där kan ni handla alla leksaker online och det är jätte snabb hem leverans till dörren.
Perfekt till julen och slippa dra runt på barnen bland hysteriska jul shoppare!

Det var mina tips för dagen!

I dag har jag jobbat på Valla och vi har mest hängt, alla var lite sega efter semestrar mm.
Själv kan  jag och min chef inte säga det för vi har jobbat i stort sett hela sommaren
så vi får ta sem i höst/vinter! ( den som spar han har)

Min älskade bonus kille kom i dag så vi har varit ute och kastat boll och nu sover han !
Trötter...

Denna vecka blir det jobb och på onsdag ska jag möta en ängel och gratta henne i efterskott.

Love Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0