Vad är värst!

När man börjar komma i min ålder så tror jag många  tänker på döden!
eller det kanske man jämt gör?

Som förälder så tänker man alltid att man hoppas att det aldrig ska hända barnen något, typ som en olycka eller en dödlig sjukdom mm.
Men vad är egentligen värst ?
Att det skulle hända mig något så jag inte kan hjälpa mina barn genom livet och finnas där för dom och
att jag inte får se dom växa upp och få veta hur det går för dom?
Eller att barnen skulle dö före mig?

Usch! Usch!
hemska tanke

Jag tror i alla fall barnen skulle säga att det värsta tanken som finns är att mamma eller pappa skull dö först !

Men jag vet vad jag tycker!

Och det är som att välja mellan pest eller kolera!

Vet inte varför jag skrev det här men det skulle vara intressant och höra hur ni mammor & pappor tänker i detta hemska läge ?

 
Mina stora kärlekar Max & Kalle
Nu ska jag gå ut med Akilles
Må bäst...


Kommentarer
Postat av: Kenutten

Känner igen dina tankar. Själv tvekar jag inte på att det viktigaste är att få mina barn trygga till vuxenlivet. Resten är oviktigt.

2009-08-27 @ 21:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0