Before/After

Nu kommer säker många tycka att jag är en dum mamma som låter min son göra detta men vet ni vad??
Det struntar jag i........

Max 17 år önskade detta i julklapp


Before




Efter

Tanken är att det ska fyllas med Stjärnor och Hjärtan för alla han älskar , och han börjar med Kalles Hjärta sen ska det skuggas runt om så den är långt ifrån färdig.

Han har typ tjatat om en tatuering sen han var 15 år och för någon vecka sen var han med en kompis som är 18 och gjorde det sen dess har det varit det högsta på önskelistan...

Han hade ingen aning om vart han skulle i dag klockan 12 , han trodde han skulle hjälpa nonn med ett jobb och frågade om han skulle ta på sig arbetsbyxor, Ha Ha
Gissa om att han fick en mindre chock när han helt plötsligt satt där och nu finns ingen återvändo.

Han är jätte nöjd och glad och han tyckte det inte gjorde speciellt ont tror jag.

Vad tycker ni?
Vad skulle ni göra om er 17 åring ville tatuera sig??????

Nu är det gjort och jag tyckte det blev jätte fint.

I dag har det varit en toppen dag, man märker att man börjar ladda för lite julledigt
Vi har eldat i öppna spisen och mest softat i soffan och gjort i ordning lite innan julyset i morgon


Valla!

I morgon så är det sista arbetsdagen på ett tag och i morgon efter jobbet så ska jag hoppa högt av glädje och kanske ta mig en iskall Gin grogg och fira in julen.

Jag vill passa på och önska alla jag känner och älskar den bästa julen till er och era familjer.
Jag kommer självklart blogga och visa vad tomten kom med.

Vi hörs här i morgon efter jobbet.

Big Love

Kommentarer
Postat av: Saga

Det blev jättefint!

Kul ide med hjärtan!

2009-12-21 @ 19:19:39
URL: http://livligs.blogg.se/
Postat av: Jenni

Jag är FÖR. Det är ju bra om föräldrarna kollar vad ungen vill göra för något först, eftersom jag är ett levande exempel på att man ångrar sig så lätt. Men sitt födelseår och sånt är ju inget man ångrar. Jättebra och fin tanke bakom tatueringen tycker jag :) Jag kommer imorgon förresten! Kram

2009-12-21 @ 22:56:12
Postat av: Daniella

Tyckte du gjorde helt ratt. Du visste ju vad han skulle gora och han ar ju anda 17. Om ett ar kan han gora det utan din tillatelse eller inte. Da kan man lika garna gora det nu!



Hoppas ni hade en god jul, Maria! Jag far ta och halsa pa nar vi ar tillbaka. Alexian och jag ar namligen lediga till den 11e jan. Kram! Halsa fina familjen!

2009-12-26 @ 13:31:00
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0