Full fart!

I dag drog vi till Barkaby Outlet
känns som om vi är värsta stammisarna  Ha Ha

nästa gång vi kommer så rullar dom kanske ut röda mattan när vi rullar in med 740 volvon

Hittade ett par jeans till Kalle och en glansig svart tröja till mig
kostat 300 nedsatt till 100 kr


En glansig modell med öppning från nedre axeln ner en bit mot ambågen ca
sen går den ihop igen.
sjysst bild och beskrivning



Sen drog vi vidare till Länna och Expert och till sist hem.
Jag rensade mina garderober när jag kom hem så det vart lite kläder över som jag kommer att ge till behövande ungdomar.

Nu ska jag bara chilla i soffan och i morgon blir det en snabbis till jobbet och sen ska jag träffa min underbara Inger över en lunch och massa tjej snack.
Nice

Kul & se att alla kommer tbx till bloggarna nu efter juletid...


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Låter som en skön Jul syrran!

2009-12-27 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0