Full rulle!

dagar kvar till barnens glada dag/ den man vill ska bli så lyckad som möjligt.

Älskar deras miner vid julklappsöppningen och det är så mysigt när julskivan snurrar och i år har vi även en cd skiva som gör en öppen brasa på 50-tummarn.
Jag ska ha ett stort bord med bara godis.

I dag har det varit full rulle på jobbet, Vi har ett akut boende för ungdom som vi var tvungna att åka till i dag och städa ur och fixa, sen åkte vi till Ica Maxi och handlade till Julmyset på Tisdag och efter det så blev det soptippen.
rulle rulle..

Efer det så vart det privata ärenden inför i morgon för då bär det av till mamsen o Flen
Roligt väder att köra i.

Vi får köra i 30 typ Ha Ha !

Jag kommer ta med mig datan och visa bilder från Flen och berätta mer om resan 

Nu ska jag ta tag i mitt hem och packa lite inför i morgon.

 

På Måndag händer en skojsig sak men jag kan inte avslöja något i dag utan jag gör det på Måndag kväll med bilder och ord...................

Hoppas alla får en bra kommande helg och jag kan tänka mig att dom flesta av Sveriges befolkning ska ut i julhandeln, men icke jag !!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej jag kommer den 22a =)

2009-12-18 @ 08:52:35
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0