Istappar i näsan.

Hallojsan
Shit va kaaaaaaaalt det e...
I dag 12- i BB och i morgon på självaste nyår så får vi 16-

Efter tvättis i dag tog Vilda och jag en promenix i ca 2 tim.


Här har Vilda fått syn på en flagga som vajjar i blåsten


innan promenad

Nu ligger hon nerbäddad i soffan under fleecepläden och är mätt & trött

Jag är också trött efter turen och jag älskar verkligen att promenera så nu finns inga ursäkter
längre ! nu ska jag promenera minst 30 min varje dag from i morgon och jag ska vara så ärlig som möjligt på bloggen  och säga när jag inte promenerar

I dag har jag fått mycket gjort och  i morgon ska jag bara njuta av nyårsafton.
Vi har handlat allt tills i morgon och middagen blir plankstek & några nyårsraketer blev det oxo såklart

Vi ska bara vara hemma med barnen och hunden  & mysa.
Vi bor ju på våning 7 och har en otrolig utsikt vid 12 slaget, ska försöka ta några sjyssta bilder i morgon kväll



Väntar på resten av familjen som är och tittar på AVATAR
talar om sen vad dom tyckte om filmen!

Många kramar till er alla

M


Kommentarer
Postat av: Jenni

Vill bara passa på att önska dig ett gott nytt år redan nu :) Och om du vet någon som vill ta vår Amstaff tik på foder får du gärna säga till. Jag tycker så synd om henne för att jag inte har tid/ork att aktivera henne så mycket som hon behöver, därför får hon det nog bättre hos någon annan. Skit fin hund, kan maila bilder om du vill. Kram

2009-12-30 @ 21:25:16
URL: http://vitvablirtre.blogg.se/
Postat av: maria

vad innebär foder egentligen!!

det är så flummigt

?

skicka gärna bilder

kram

2009-12-30 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0