Måndag!

Har faktiskt inte funnits så mycket att skriva om i helgen.

Nu är det 17 dagar kvar till

Tomten kommer.

Nu har min önskelista sjunkit till 3 saker

1) Morgonrock på Triumf
2)ansiktsbehandling
3)presentkort till mellandagsrean

Vad ska ni önska er??

I dag blir det vila för jag vill Tbx till jobbet så fort jag kan,siktar på Onsdag.
I morse hade Max ont i magen så jag hoppas att jag inte smittat han med något skit
Usch & fy

Var ute en sväng i går och tog lite luft och jag kan säga att det var helt hysteriskt med folk som julhandla.
Jag har beställt 4 julklappar på nätet så det ska bli spännande & se om det fungerar  för då blir det julhandel på nätet kommande år.

Jenni! du borde veta om det fungerar? Ha Ha

Jag tror på karma & ödet och somliga straffar gud meddesamma !!!  ville bara skriva det...


Kommentarer
Postat av: Inger

jag vet inte vad jag önskar mig, jag har "allt jag behöver"

2009-12-07 @ 13:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0