Rolig Hysterisk dag.....

Vaknade klockan 8 i morse, det är sent för att vara mig. Jag hade massor av planer som jag ville göra i dag och allt är gjort nu 12 timmar senare.
Faktum är att jag satte mig i soffan nu klockan 20.00 och har vart i full gång sen i morse

- Handens C på lite ärenden och inköp


2 Par nya strass örhängen från Glitter

- sen Euroshopper

4 nya jultallrikar i lite glitter rött

- sen länna köpcentrum




Deras mysiga hus, dom har fett fint inne och I like & vara där.


- Ica Maxi och all inhandling för julbordet gjort och där hittade jag ett par skit söta glittriga svart socker.




mina strumpor

- Jag gjorde mina köttbullar till julbordet

 

- Bakade mina hemmagjorda lussebullar med mycket mandelmassa i.

- Lagade sjömansbiff


Mumma

I mellan julstöket hemma har jag sprungit i tvättstugan och plockat i min Flat.

Nu har nedräkningen börjat mot julledigheten, jag ska jobba 2 dagar till och sen ska jag bara vara och hitta på saker med min familj och sen ska jag träffa min gulliga Inger över en Taco tallrik.

Mamma!
 om du läser detta så har vi varit och bytt dina örhängen i dag så dom finns här. Sen vill jag tacka för allt Igen!!

I morgon händer det ju en rolig sak som jag avslöjar i morgon kväll, kan inte ens avslöja en liten detalj för den personen läser min blogg

Nu ska jag läsa lite bloggar och bara njuta innan Jon Blund kallar på mig

Love M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0