Spa dag

Nä da,,, jag

solade 

och satt i en massage stol 2*20 minuter (skitnajs)


Vi har fått för oss att alltid försöka göra folk glada på julen så i dag när vi tog bilen hem så hade en vit volvo stannat på vägen, vi bestämde oss för att stanna och hjälpa och då är det en kompis som sitter i bilen så vi bogserade honom till närmsta mack.

Vi har även pratat om att kanske ta hem en hemlös nästa jul och låta den personen få duscha  & tvätta kläder och få sova inne i värmen och få äta julmat med oss och så kan man samtidigt visa barnen att man gör en god gärning och så kan den hemlösa berätta hur det blev som det blev för oss alla så barnen förstår hur viktigt det är med utbildning och skola och empati för andra männinskor.

Frågan är väl bara hur man ska bjuda hem någon!!  Hej ! vill du bo hos oss över jul???

Ha Ha

Knasigt

Kom ni ihåg att jag skrev på bloggen att på jullovet ska jag absolut inte göra någonting

I dag golfhall
I morgon mellandagsrean med barnen
Söndag på middag i Nacka
Måndag skulle jag vilja träffa Inkan om hon vill

Hm..................

Sen dom kilona jag blev av med när jag var sjuk kommer tbx nu

I dag har jag ätit

1 cheesburgare
2 saffransbullar
1 ägghalva
200 g chokladkaka

och klockan är bara 16.15

Bra jobbat va!!!!!!   Spa dag My as

Love


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0