Nattvandra



I kväll har jag nattvandrat, det var väldigt lugnt på byn.
Vi hittade 3 tjejer i 16 års åldern i rudan som satt på bänkar i regnet med en sprit flaska och lite juice, dom sitter där och surrar och vad dyker upp då? Jo en kille i 30 års åldern ca, med en moppe som är hottad som ett disco. Han hade satt disco lysen på moppen och hade värsta stereon på med jätte hög musik, nu undrar man ju vad han i den åldern har gemensamt med dom unga tjejerna. Man blir fett orolig att han ska lura i dom massa skit och sen utnyttja dom. Usch tanken får mig att må dåligt!

Annars var kvällen lugn och skön, jag gillar gänget som är i kyrka, A-C du rockar! många skratt blev det och när jag satt och skratta som mest så sa jag att nu är det väl dags att gå ut o promenara och ta lite syra!  Jag menar självklart syre....  då blev ett garv till !
Natt natt.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hahaha! Maria, du är bäst

2009-08-01 @ 22:29:26
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0