Shoppa med en 17-åring

  Asså, det är helt underbart att shoppa med min son Max. Han har världens skönaste humor, vi var inne på marlboro classics butik och helt plötsligt har han en hoj skinn jacka på sig och är Tom Cruise i Top Gun och gasar hojen i luften och skriker goose goose, alla ni som sett Top Gun fattar ! Sen hittar han ett par Cowboy skor som han tycker Henning ska ha när han spela golf! fan jag tror jag garva ihjäl mig. Sen köpte Henning en golf handske i skinn , då tyckte Max att hela familjen skulle gå runt med en sån var och typ vara en Jackson familj.
Han är sjukt rolig. I dag var vi som sagt på Quality Outlet i Barkaby , fy fan vad man önskade att man hade slantar. Max  fynda 2 par Lee jeans för 700 spänn som egentligen hade kostat 1200 st och en as snygg nike jacka. Dit måste jag fler ggr och jag rekomenderar alla att ta en tur dit.

Må bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0