7:e dagen och hemfärd.

Bussen hämtar oss klockan 11 vid hotellet och jag packade allt klart kvällen innan så denna dag tillbringas oxo på stranden fram till 10.00.
Vi äter en god frukost och går sen för att säga farväl till alla strandpojkar.

Egyptens avgångshall på flygplatsen var verkligen helt ok, gemfört med ankomsthallen som bestod av ett stort rum där dom pressade in alla som kom med olika plan för att sen stå och köa till visum och pass kontroller gånger 6 typ.

Det fanns massor att titta på i avgånsgshallen och tiden gick fort
planet lyfte 20 min sent.

Hemresan flöt på utan turbulens men rätt var det var så dunka det till i hela planet och det har jag aldrig varit med om förut
skit skumt & äckligt
Vet fan inte vad det var!

Jag har blivit fett flygrädd sista åren och när vi börjarde närma oss Sverige så säger kaptenen att vi inte kan landa som tänkt pga. försening och ändring av bana så planet får cirkulera i luften och åka mot Uppsala o vända för att sen landa 45 min sent.

Vi får veta sen att Ryssland president har landat i Sthlm och att allt är avspärrat tack vare den nissen!!!

Jag vill tacka min gull Inger för att du hämtade oss (Stjärna i min himmel)

Väntar på buss i Lobbyn

 
Max saknar Sandra

I dag har vi varit hemma i Sverige i 1 vecka och nu när vi tittar tbx på bilder så längtar jag faktiskt lite tillbaka
 måste jag erkänna.
Inte till Egypten men till priserna och klimatet och havet som jag nämnt ett par ggr nu!
Ha Ha

 Det var den här resan 2009 och jag hoppas att vi åker snart igen 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0