Åter till dag 1.

Glömde ju att berätta att vi höll på och missa planet till egypten oxo.

Det som händer är att vi kollar på tavlan att vi ska gå till gate 1 när det är dax ,så efter vi checkat in softar vi runt på arlanda och tittar i taxfreen mm sen sätter vi oss i baren och tar en Gin tonic och en räkmacka
och när det börjar närma sig boarding så går alla på toa.

När jag sitter på toa så ropar dom upp i högtalaren att
-sista upprop för boarding till Egypten 7.05 gate 65
WHAT?????

Jag ut ur toan och börjar skrika till alla grabbar att snabba sig ut ur toan !
vi frågar en som jobbar på Arlanda vart gate 65 ligger, då svarar han
-på andra sidan arlanda och att det tar ca 10 min att springa dig

KUL
Vi sprang som jubel idioter och kom fram som sista mannar till Gate 65 alldeles lökiga.
Vi hann i allafall. Och trodde väl då att nu kan inget mer hända (Ha Ha)

Love M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där är sånt jag drömmer mardrömmar om. Var med om en liknande grej när vi skulle flyga hem från USA. Vi hade fått en gate och satt och softade i en bar, När vi tyckte att det var lagom att dra oss så insåg vi att gaten var bytt.

2009-11-21 @ 09:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0