Dag 2 Egypten

Vi vaknar upp efter en jobbig första dag och tittar ut och vädret är helt underbart.
Vi bestämmer oss för att absolut inte göra någonting denna dag

Vi går ner till stranden för att snorkla och vi hade hört så mycket bra om dykvattnet i Egypten

Det stämde såååååååååååå bra
rena rama akvariet.

Detta ser vi i korallerna.
 

Vi följde samma hitta Nemo familj varje dag. (clownfisk)

fanns hur mycket fisk som helst precis vid stranden typ i knähöjd

man fick akta sig så man inte klev på korallerna.

Klimatet var i snitt 27-30 grader varje dag och det fläktade hela tiden så man fick aldrig känslan av att man svettades.

Vattnet & vädret får 10 + av 10

kanon.

Vattnet var otroligt salt och jag kände att mitt hår vart svinto så jag betsämde mig var att göra affroflätor som jag kunde ha under veckan.


resultat.




 
Återkommer med dag 3 i morgon.


Dagen här hemma har varit kanon, jobbar på för fullt och snart ska jag iväg igen och sitta barnvakt till sent i kväll.

I morgon ska jag ta Influensa vaccinet
fast jag e fett kluven till det - så vem vet kanske jag bangar sista sekunden.

På lördag ska jag vara hundvakt & kolla Robinsson på Tv.
Söndag? 

Vi ses här igen i morgon mina vänner
Peace Maria
 


Kommentarer
Postat av: Jenni

Åh, det är så roligt att läsa om er resa. Som att läsa en spännande bok man inte kan slita sig ifrån! Jag väntar med spänning och mycket iver på dag 3!! :) (och alla andra dagar ni var där hehe)

2009-11-19 @ 16:47:17
URL: http://vitvablirtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0