Det visste ni kanske inte

Dagen började bra med tvätt & pyssel men väl i tvättstugan så började min mage att värka, först trodde jag kanske att det var den vanliga magvärken som jag ofta har. Men det har blivit värre och värre och nu ligger jag typ i fosterställning och fryser och jag har spytt 1 gång

Inte kul.

Allt julpynt är i allafall uppe och det är jätte fint hemma , och här är det lugna gatan.

Kalle är hos sin tjej Mikaela & Max spelar

Så jag ligger bara här och tittar på förkväll.

Imorgon är tanken att jag ska till Sala om jag nu inte blir sämre eller mår så här.

Tänkte skriva några saker ni kanske inte visste om mig.

Abba
När jag var mindre bodde jag på Lidingö och då gick min bror i samma klass som Bennys & Annefrids dotter Lotta
Jag var barnpiga och lekte med Björn & Agnetas barn Linda & Kristian.

Bandet Kent
Jag har jobbat och varit tillsammans med trummisen i bandet Kent , Marcus Mostanen.

Prince

När jag jobbade på Hotell Sheraton så träffade jag massor av kändisar.

Prince bodde i presidentsviten så jag och min kompis gick in till hans svit och provade hans kläder och klinka på hans flygel och slängde oss i hans säng tills vi blev utslängda av hans livvakt och fick en varning av vår arbetsgivare

På kvällen gick vi på hans konsert.

 

Drottningen

Jag har ätit frukost med drottningen 2008

 

Packad

Jag har varit så packad på en kryssning så jag inte visste att jag satt mina högklackade skor på fel fot.

 

Grannar

Bråkat som fan med mina grannar och vart riktigt elak (inga detaljer)

 

träffat en arabisk prins på 80-talet som gav mig 1000 dollar för att jag skulle gå och köpa mig något fint att ha på mig på kvällen när han skulle hämta mig i mitt  föräldrahem i skogås med sin limo
(Träffade han på Hotell Sheraton) han bodde där
Jag ångrade mig och vågade inte så jag lämnade tbx pengarna och tackade för daten
Syn för gudarna!!!!!

Rickard Wolf

Suttit ensam och pratat med Rickard Wolf på krogen Zinkenstamm och druckit bira

Hemskt rar.

 

Detta var ett litet askplock av vad jag har gjort, det kommer mer.

Ha en underbar fredag kväll
Nu ska jag krypa ihop igen i soffan

Peace Maria




Kommentarer
Postat av: kenneth

Hej Syrran. Tyvärr så finns inte Anni-Frids dotter Lotta. med oss längre. Hon dog i en bilolycka i USA. Men hon var snyggaste tjejen i plugget och samtidigt jättegullig och snäll. Saknar den tiden-

2009-11-27 @ 18:17:54
Postat av: stephanie

ha ha lilla party maria!!

själv sitter man hemma med lill prinsen danne spelar poker med grabbarna å ja ska lira wii, bytte in de mot ps3an ;)

2009-11-27 @ 18:22:24
URL: http://ickiz.blogg.se/
Postat av: Jenni

riktigt kul att läsa om dina äventyr :) bra inlägg! kram

2009-11-27 @ 20:28:41
URL: http://vitvablirtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0