Noblesse

Nu har mina kompisar som var på vargbröllop varit här och hämtat Vilda.

Det hade varit skit coolt.

Det började med att dom fick gå in i varg reservatet, då hörde dom galloperande vargar i 55 kg klassen komma springande mot dom.
dom fick kela med vargarna och klappa. en av vargarna markerade revir på min kompis och en annan tjej i sällskapet hade jätte mycket hårspray som vargarna stod o gned sig emot.
Sen var själva vigsen bland vargarna och sen hade dom en guide som berättade om djuren mm, sen begav dom sig på själva bröllopsfesten.

Kul grej!

När dom gått hoppade jag i ett skönt bad och efter det så knackade det på dörren och det var dom som kom tbx och gav mig 2 chocklad askar som tack för hjälpen

Goa dom.
Hoppas Vilda snart vill komma tbx.
Fortsatt skön söndag till er alla!!!!!!

& Jenni hoppas du/ni har det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0