Nordea i Handen Suger!

Vad gör man utan datan egentligen!

Jag tycker det e avkopplande att sitta här, nu har jag kollat på resesidor
ellos på kläder, bloggat och allmänt surfat runt.

Nice

I dag har jag jobbat och vart på Nordea 2 ggr och gått därifrån 2 ggr pga att Nordea i Haninge C är fan värdelös
Första gången var jag där klockan 10.00 och då var det 23 st före mig och jag stod där ca 20 min och då hade dom tagit 3 kunder.

Samma sak kl 15.00 men då var det 20 före så jag pallade inte.

Fucking Nordea!
skaffa en in och uttags kassa.......

Nu ska jag bara surfa runt och drömma mig bort!

Love M

Jenni!
Jag har lämnat nr till min nagel tjej till dig på dina kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack för numret! Hur mycket tar hon för nytt set samt fyllningar? Kram! <3

2009-11-02 @ 20:44:35
URL: http://vitvablirtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0