shit min arm!

I dag vart det svinis sprutan.

Jag/vi hade nr 63 och väntetiden ca 60 min

Det kändes lite när dom stack, typ att det stelna till på armen.
dagen har flytit på på jobbet och det är inte förs nu på kvällskvisten som armen hurts like hell
och jag känner mig hängig!

Usch vad är det dom har sprutat in i mig! smart att göra det på en fredag...


Kalle & sköterskan Marcela

i morgon är att jag ska vara hundvakt

I MORGON ÅTERKOMMER JAG MED DAG 4 AV RESAN.

Ps. Glömde skriva att vi höll på & missa planet på Arlanda när vi skulle åka oxo.( Ha Ha shit)
Det hade jag förträngt.... berättar det med i morgon 

Nu ska jag ta hand om mig själv lite

God natt Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0