Bekymmrad

Usch!

I dag har jag en jobbig dag då jag är bekymmrad!

Tänker på allt, hur saker & ting ska lösas på bästa sett.
Vill så mycket just nu.

Resan jag vill göra, ekonomi, julen, Akilles mm.

Jag har frågat några om Egypten och dom svaren jag fått har faktiskt varit negativa.
Och jag har pratat med flera resebyråer i dag och det är fan svindyrt.
All inclusive är det vi vill åka och då låter resan jävligt dyr! för alla oss blir den billigaste resan 42000. och sen vill man ju ha lite fickpengar så det är inte att tänka på.
Om man ska åka charter då kostar resan kanske 27000 för alla oss men då bör man ha ca 20000 i fickpengar lite beroende på vart man ska åka.

Förr i tiden fanns det sista minuten , men det är nästan borttagit i dag sa alla resebyråer, nu är det mer att det finns sista minuten rea bara för allt går nästan åt. Och när man bokar så står det ett pris i katalogen sen tillkommer
Resetillägg. bränsletillägg avbeställningsskydd och transfer till o från flygplatsen & mat på planet.
Försäkring om man vill, så i själva verket så kan man plussa 1500 till p/p. till

Tröstlöst.

Det lutar åt att vi får vänta, nu är det 3 år sen jag var utomlands.

Vi börjar prata lite julklappar här om kvällen och det är inte heller en rolig post när man har 2 tonåringar i huset.
Fun Fun.

Sen allt annat bajs!

Usch vad jag låter negativ, Ha Ha...
Nu ska jag pussa på min lilla älskling som kom i dag
Akilles 
han stannar nog hela helgen och gosar med mig i soffan.

Många kramar från negativa Majsan.

Nädå
Love . M


Kommentarer
Postat av: cina

Hej tjejen det vore kanon om ni kunde resa bort! kanske man får skippa jullklapparna så blir det en resa istället. Men det är ju ändå så pass dyrt men hoppas det går ihop på nåt vis!

kram

2009-10-02 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0