Blötfoder

Här kämpar man med allt till Viktor.
 Han har det bästa torrfodret man kan ha sen blandar vi i
Korv, köttbullar, kalkon, riven ost mm
men inget passar och jag ser att han blir smalare !
men i dag så var jag på Maxi och prövade o köpa blötfoder på burk som jag tog ca 2 msk och blanda i torrfodret och gissa vem som ÅT.
Shit
Viktor år en portion sen stod han och glodde på mig tills jag gjorde en portion till
Det var Mumma!
 Me so happy again.

Evk mötet gick bra, nu har vi bokat in 2 möten till innan den 24/11
Utvecklingssamtal & uppföljning.

måste säga att den biträdande rektorn hade bra åsikter och var ganska skön faktiskt och Kalle verkade positiv.
Denna dag verkar sluta bra och jag känner mig avslappnad.
I morgon har jag lunch date kl 11.00

Love M.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0