Filmtajm...

I helgen har det blivit 2 filmer.

Prison Break / The final break.
Helt ok, om ni tittade på serien och tyckte att den spårade ut på slutet så kan jag rekomendera den här filmen
då får ni slut på alla ????.

Sen har jag sett en kärlekskomedi som heter
Flickvänner från förr.

I början tyckte jag den var lite töntig men sen blev den charmig & faktiskt ganska bra, sevärd.

 Dagen har också bjudit på lite golf mellan regnskurarna och handling på Maxi och sen en supergod middag som bestod av lövbiff & mos mm.

Det har oxo dykt upp en ny kille/kärlek i familjen. Han är bara här på prov.
Det är en sorglig historia bakom honom.
Han är en amstaff renrasig med stamtavla och han är flerfaldig schampion.

Han har varit hos samma ägare i 5 år , men den killen har fått arbete utomlands 5 dar i veckan och måste göra sig av med han och till råga på allt så har han ( hunden Viktor) fått reumatism och äter medicin så han är mycket trött.
Han är super lugn och snäll och kan klara sig själv hemma, han har aldrig bitit på något hemma och går ihop med alla hundar tikar som hanar.
Tycker om barn mm.
Men Men
Jag ska prova ett par dagar och det är ett jätte svårt beslut för det står mellan mig eller avlivning för man kan inte lämna han till vem som helst.
Mitt hjärta blöder när jag vet att jag snart måste bestämma mig.



Viktor


Viktor i soffan på mys filten.

I morgon är det jobb igen , Jag tycker helgerna springer i väg.
Hoppas ni alla får en fin vecka som kommer
Va rädda om varann.
Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0