Onsdag!

Mår= Kanon känner mig piggre än på länge!

 

Gjort= Jobbat & vart ute med hunden

 

Ätit= Enchilada med sallad

 

Pysslat med hemma= Dammat och fixat med massa papper

 

Vill tacka=
 Alla som gör min dag värd att leva.

Inger i buske 7 för att du vill fixa mina naglar nästa vecka.
Jörn för att du kom hit med papperna.
Babe för att du  finns varje dag och kom tbx till livet.
Mina barn för att jag får vara eran mamma.
Viktor för att du dök upp i mit liv.
Sandra för att du pysslar med min Header.
Kia för alla transporter hit & dit mm.
Mamma för att du finns här igen hos oss.

 Och självklart alla andra som finns i min närhet.

I morgon kommer nanny från sos familj på Tv 3 till oss på FT och sen är det Valla på fredag

Vi hörs här i morgon igen
Natt Natt M


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Välkommen tillbaka då

2009-10-21 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0