Pigg!


Jag käner mig pigg för första gången på länge!
Jag har sovit 9 tim i sträck i natt och nu är klockan 9 och jag har redan städat lite och vart ute med hunden och nu har jag tvättstugan.
Det är en underbar söndagsmorgon och dagen planeras eftersom.
Dom sa precis på Söndagsmorgon med Tilde att det är en vecka kvar tills vi ställer om till Vintertid.

Jag har inte haft så mycket energi sista veckorna och det lider jag av för jag är en person som älskar livet och att få känna att man gör mycket och att man har tid för andra.
Jag ser fram emot att börja jobba igen denna vecka som kommer!

I går så ville min älskade H att vi skulle mecka med bilen för den har rasat, Jag frågade han om jag verkligen var till hjälp och då svarade han att jag bara skulle hjälpa till och hålla.
Hm
För några veckor sen meckade vi oxo och det slutade med att han var förbannad och sur.
Gårdagen började bra och H var på ett strålande humör men efter ca 30 min så började saker krångla och han började skrika F-ordet och sparka på saker och där stod jag som ett fån när alla andra glodde Ha Ha.
Det slutar med att vi åker därifrån med en trasig bil och vi kör hem, Jag ber han släppa mig vid garaget för jag ska ta  en promenad med hunden och lämna en film jag hyrt, då frågar han mig varför jag inte bad han köra mig till C
Nej tack !!! inte under den stämmningen som rådde.
Jag knallar till C och mr H kommer hem 3 tim senare på ett bra humör och en ny meckad bil
Slutet gott allting gott.

Så skönt att jag höll mig super lugn all the time.

Bilen vart grym och Mr H är såååå duktig.
Vi hörs senare alla älskade vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0