Spya eller gryta ?

Happy Torsdag. Dagen har varit bra men det har inte hänt så mycket.

Tv 3 nanny var hos oss och det är alltid lika trevligt, hon är så himla bra på att förklara saker och hon har ett sunt tänkande i det mesta.

Till middag blev det en supergod gryta som består av allt i ett.

Fläskfile

potatis

rödlök

paprika

vitlök, salt & peppar

Krossade tomater och vatten

Spiskummin ( det gör den goda smaken)
Allt småkokar i ca 35 min...


Kanske mer ser ut som en spya.

I morgon blir det freeeeedags myyys om det så är det sista jag göööööör

Ska vara i Valla mellan klockan 14-16  och sen ska jag och min älskade träffas och göra massa ärenden
Bla.
Lämna in Kalles data igen
Apoteket
Köpa födelsedagspresent till max som fyller år på Måndag
handla inför helgen
köpa present till peter (barnens kusin) som fyller 18, vi ska dit på kalas på lördag

Efter det så ska vi hem och mysa.

By the way!
mina älskade gudbarn ska sova hos mig på lördag oxo det ska bli mysigt.
Oscar & Nova (puss på er)

Vi höres i morgon fredag!

Love M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0