Tele2

Just nu så hatar jag tele2 .

Dom stängde av mitt Internet i ca 1 vecka fast dom lovade dyrt o heligt att den inte skulle stängas av om jag bytte prisplan.
MEN DET GJORDE DOM
För att dom skulle koppla in det på telelinjen på något sätt.
Nu är den igång igen.

Vad hände i Torsdags da?

Jo dom stängde av min mobil pga. en obetald ränta sen den 12/1 09
Alltså 8 mån senare ! I stället för att skicka en påminnelse på löjliga 190 kr.
Nu har jag tjafsat med dom sen i fredags klockan 12.30 då vi mailade in kvitto på betald räkning och dom lovade att dom skulle sätta på min mobil innan 14.30
Än i dag tisdag är den inte på. Jag har blivit hit & dit skickad och dom hittade inte mailet och kvittot och i dag stod tele2 s datorer nere och när jag väl fick tag i dom klockan 17.00 så såg dom att allt var grönt och dom hade hittat mitt mail med kvitto mm men då har kredit avd som ska slå på min telefon stängt sen 16.30 fast dom sagt till mig att jag hade på mig till 19.00 & ringa

PS. Jag ska ha mitt gamla nr kvar som ni har, nummret har inte upphört!  kommer igång onsdag igen om tele2 håller vad dom sagt.

Helt ärligt tele2.

Annars har det varit en bra dag, fick mycket gjort på jobbet med städning & pyssel.
I morgon blir det pappersarbete mm och Viktor får haka mig till jobbet.

Ha en underbar tisdagkväll!

& mamma lycka till med allt och Kör på!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0