Torsdag! No phone!

Hej

först vill jag säga till alla som söker mig att min telefon
 är off några dagar så mig får ni inte tag på!

I dag har jag varit på Siba igen med min stora Laptop, den var ju på lagning efter garanti tiden då jag sa att jag ville reklamera den.
Den kom hem fin igen och skärmen lös men när jag har använt den så kvarstår samma problem som tidigare att datan blir överhettad och stängs av.
Han tyckte jag skulle gå hem och dammsuga min data men när han hörde att dom bytt modekortet så sa han att dom städat i datan och att vi skulle lämna in den igen
så Her we go.

Sen har jag varit på en rolig lunch date och jag fick skratta mycket, alltid lika trevligt.
(K)

målet i dag var att titta och hitta en vinterjacka och jag hann bara gå in i en affär och där hängde den som gjord för mig.
Den hade allt jag ville ha ! lång, svart, bröstfickor och billig och varm med midjedetaljer.
Men nu måste jag fixa slantar.

sen hittade jag ett par skit gulliga gummigutta med blommor på som jag vill ha!

Efter det så gick jag och viktor en långpromenad i skogen, han e ju så jävla snäll så om något skulle hända mig i buschen så skulle inte han göra kungens skit (tryggt)

I alla fall när man går där inne i djupa skogen så hittar man en massa latex handskar och liggande kroppar gjorda av kottar!!!!!

lite nojjigt känns det då Ha Ha .

Jag hör av mig i kväll om det händer nott skojsigt.

kram till alla från mig.


Kommentarer
Postat av: Inger

Alldeles för få K

2009-10-16 @ 01:50:39
Postat av: Inger

Alltid lika kul att träffa dig o få sig ett gott skratt eller två, särskilt med skjorta på o grejer

2009-10-16 @ 01:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0