Torvalla klippotek!

Dagen har typ sett ut så här!

Bifogar lite bilder oxo.

Först så var det massa fix hemma med tvätt & städ.
Ut med gull Viktor x 5 på promenader
Vid 12 tiden hade jag tid hos min favorit frisör Hamza, han jobbar inne på Torvalla bredvid grillen
Torvalla klippotek. Kan verkligen rekomendera detta ställe.
Han färgade och klippte topparna på mitt risiga hår.

 

Before                 After

Tack Hamza ! Du e bäst

Efter så gick jag till Valla men där var det väldigt lungt så jag gick därifrån vid 15.30

Min babe hämta mig och det bar iväg på massa måste ärenden och allt gick jätte bra.
Vi hittade Max födelsedagspresent oxo.
OCH!!!
Min Laptop is back från Siba andra gången och nu låter den inte alls och den blir inte överhettat, men jag gjorde klart för Siba personalen att om jag är tvungen att komma in en 3:e gång så vill jag ha alla pengar tbx.
och killen sa att kom till mig bara om det blir problem. (Kanon)

Nu sitter jag och skummar lite på Idol och Imorgon händer massa saker
Kalas och småglin som ska sova här mm.


Tänkte bara sluta med att visa bild på min frisör och min ljuvliga 4 -benta kamrat från idag.


Min frisör  Hamza



Skogspromenad på Fm.



Kommentarer
Postat av: ingermardhotmail.com

Viktor är riktigt fin

2009-10-23 @ 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0