Vilken dag!

Dagen blev inte som det var tänkt,Den vart bättre!! Max kom hem tidigt så jag åkte till Handen själv i dag.
Jag köpte min fina jacka och ett par grymt cooola gummigutta ( flowerpower)


Jackan är från Kappahl och kostar 690 kr men det är 25% rabatt om man är medmera kund denna vecka så priset landa på 525 kr.


Gummistövlarna är från Kappahl och kostar 249 kr.

Nu kommer dom väl till pass i detta väder

Jag har varit ute mycket i dag trots vädret, jag gick i svartbäcksskogen och mötte Kalle efter skolan. Nu har han åkt i väg till Örebro med sin packning.
Som om det inte har varit nog med presenter i dag så fick jag saker från en underbar butik som ligger på Götgatsbacken
LUSH...
Dom har allt som har med kroppen att göra och bara naturprodukter och det luktar ljuvligt.
Jag fick en badboll som heter SEX BOMB ! när man släppte ner den i badet exploderade den och det luktade mumma och vattnet blev blodrött.
sen fick jag en massage Bars (är som en tvål typ fast du har den inte i vatten) som man masserar varandra med så blir man alldeles mjuk och lite oljig. Heavanilli heter den


Badbomben högst upp

massagetvålen.

 Har tagit ett varmt och skönt fredagsbad med stor njutning och nu har vi precis ätit en god middag som var

Kokt kotlettrad med hemmagjord gräddsås och kokt potatis och inlagd gurka.


Nu ska jag ut med doggen och sen Idol & mys för hela slanten

( Jenni! du får gärna vinna på lotta Ha Ha )

God Fredag till er alla!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0