En bra dag!

I dag har det varit en bra dag!

Har fått mycket gjort på jobbet idag, eftersom jag var sjuk en längre tid så växte högen på kontoret så den vart avklarad i dag.
Jag har oxo småpysslat i lokalen och fått en del samtal gjorda.

I dag kom också Ups och hämtade mitt x-box till lagning och jag har min stora Laptop på lagning där jag vill ha reklamationsrätt från Siba. Vi får se hur det går??
Kalles data kom tbx igår och är i super skick & går dubbelt så snabbt än förut.

Som ni märker så älskar jag att saker blir hela och att saker & ting fixas, hatar när saker är halvdanna!

Middag blev det oxo.

Enchilada...

Grattis ungar ni fick mat i dag me!

Nu går Idol i bakgrunden och detta år finns det faktiskt inte någon jag har fastnat för så jag kollar med ett halft öga.
Familjen har i kväll haft krismöte för vi alla vill verkligen åka utomlans snart.
Vi känner alla att det har varit ett jobbigt år och vi behöver lämna det bakom oss nu!
Så nu drömmer vi och kollar i resekataloger och försöker se om vi kan få ihop det på något sätt.

En fråga,
Har ni eller någon ni känner varit i Egypten och vad tyckte ni/dom? 
 EGYPTEN 27 grader i Nov.

Önskar alla en skön natt
Love M

Kommentarer
Postat av: sandra

jaa, lite trisst.. men det gjorde så ont. Åh nu blev jag hungrig efter att ha sett ditt inlägg. puss!

2009-09-30 @ 22:27:51
URL: http://sandracarolines.blogg.se/
Postat av: Paulina

Hej, jo jag var i Egypten en vecka i februari några år sen, det var inte så super kul. visst blir man brun, men det blåser som attans !!

2009-10-01 @ 13:15:18
Postat av: Jenni

Jag var i Egypten under Januari/Februari i år, i Sharm El Sheikh. Ska du åka till Egypten, rekommenderar jag dig EJ att åka till samma område som jag åkte till. Alldeles för fattigt, dom är så beroende av turisternas pengar så man blir lurad ÖVERALLT, t.o.m på hotellet. Åk hellre till Kairo eller Hurgada eller ngt annat stort ställe. Kram

2009-10-02 @ 18:25:30
URL: http://vitvablirtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0