Fett glad!

Som jag sa så pajja ju min laptop i dag, den är 1 år och 3 mån gammal och garantin gällde bara 1 år
Så jävla tröttsamt eftersom den kosta mycket!

vi skulle lämna in den gamla men det gick inte i dag så jag ska ringa support i morgon och kolla vad det kan va, skärmen e svart men svagt där bak ser man ikoner fast knappt !! det e så lite så man inte kan jobba med den
någon som kan hjälpa mig????

Men hem kommer vi med en ny lite gullig laptop till mig måtten  29 x 23 och en jätte fin data väska

Såååååååååååå jäääääääääääääääääääävla fin

Nu när jag har den här lilla pärlan så kan jag visa bilder från i dag!

Korridor utanför dr.


utanför labbet jag hade nr 80

Min stickarm

laptop

svart&vitblommig data väska
Min kost
Kanjang & clementiner

 
Love it...






Kommentarer
Postat av: Kenneth

Syns ikonerna svagt bara svagt? Har belysning för skärmen gått sönder?

2009-09-21 @ 22:26:55
URL: http://smileesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0