Hajk & korv med bröd

Hej alla!

I dag blev det en gourme middag bestående av korv med bröd

Första var ok och den andra bläää.

 

I dag började jag skumma i Kalles check lista inför Hajken på torsdag &  fredag
Dom ska ha med sig massor
sovsäck
liggunderlag
ficklampor
lunch, middag
kläder & stövlar
Godis
kniv
mm
mm
listan kan göras lång, så man får hoppas att alla föräldrar har möjlighet att inhandla allt
själv har jag lånat ihop en del.
Det vi saknar just nu är gummistövlar men det tänker jag inte köpa om inte det ska bli pissväder till torsdag.

Jag tycker det är en bra grej att ta barnen på, dom ska promenera 3 timmar till själva hajk stugan och sen blir det spökstig och promenad genom den brända skogen i Tyresta by.

Hoppas ni får skoj min älskade Kalle.
Återkommer med bilder på Kalle i skogsmundering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0