Roy & Roger!

Jag Roy och min polare Roger åkte till Q8 macken i dag & mecka lite med Ft volvon!
Vi är jämt uppe med tuppen så vi var där tidigt och tur var väl det eftersom Roger fick några frispel
under reparationen och inga var där!
Jag stod mest och log och försökta vara lugn!
Men min Roger klarade det galant och nu spinner volvon som ny!
Efter det så vart det tvättning och dammsugning och
en helt ny Gran i bilen som doftar nytvättat...
Bra jobbar !



Min sons outfit för kvällen igår innan han drog till stan var
Bagy Lee jeans och en snygg nike jacka!

Jag själv sitter just nu i mysbyxor och softar framför datan & sen ska jag bara slappa dom sista timmarna på söndagen och äta Taco till middag!
I Like Tex Mex.
Nästa vecka kommer bli en stressig men rolig vecka!
Kram alla!

Kommentarer
Postat av: sandra

tack :) puss

2009-09-06 @ 16:52:40
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0