Tur att jag inte var med!

I går söndag så var min 17-åring på väg hem från stan på buss 807, bussen är fullsatt så dom första stationerna står Max upp. När han börjar närma sig Vendelsö så får han sittplats bak i Bussen.
Max har alltid sina solglasögon hängande i halsen på T-shirten.När han kommer till Brandbergens centrum så ser han 1 mamma och 3 grabbar i 10-års åldern kliva av bussen och att dom står och håller i Max glasögon.

Max skulle åkt vidare med bussen till Skyttensgata men slänger sig av bussen för att få tillbaka glasögonen som han förmodlingen tappade när han böjt sig i bussen.
När han kliver av bussen händer följande.

Max- Du  det där är mina glasögon
Mamman- Nej nu tillhör dom mina pojkar
Max-Men jag tappade dom nu på bussen och jag ser att det e mina för dom e märkta
Mamman- Dom som hittare får dom så nu är det våra
Max- Ge hit mina briller
Mamman-aldrig
Max- ska du lära dina barn sno saker från andra människor
Mamman-bla bla
Max-får jag hit mina brillor och tar tag i mammans tröja och trycker henne mot busskuren och sliter åt sig sina glasögon.
Mamman -skriker efter Max när han går i väg med SINA GLASÖGON som också är nya sen i fredags.

Jag säger bara

Tur att jag inte var med din förbannade jäävla bitch för då hade du fått sett på fan.
Dont mess whith my son...

Här försöker man lära sina barn varje dag att vara en god medmänniska och vara snäll och ärlig mot alla.
Och gör man det så kan man komma långt i livet
Men vad ger denna satmara för signaler till sina barn och andra
Att det är ok att sno eller???
Så tur för dig att jag inte var med!

Och inte nog med det så plankade du in på bussen genom barnvagnsdörren i mitten och lärde dina barn att inte betala för sig precis som alla andra
så lycka till med dina barn i 17-års åldern.

Fett sne


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade gett henne en rejäl hurring!

2009-09-28 @ 17:39:08
Postat av: stephanie

glömde skriva att de va ja som skrev ovan he he kraaam!! ses imon babe!! <3

hälsa barnen å Henning!

2009-09-28 @ 17:40:16
URL: http://ickiz.blogg.se/
Postat av: Daniella

Men gud! Tycker att du ska vara stolt över att Max inte gjorde mer än så, för jag hade fan gett henne en fet jävla höger. Usch, va arg jag blir av att läsa!

2009-09-30 @ 11:46:27
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0