Girlpower

Jag hade så jäkla kul igår, vi träffades vid 18 tiden och beställde in öl och vin och stämmningen var hög och ljudnivån hög.
När vi skulle beställa mat så vill jag ha förrätt Tzatsiki och vitlöksbröd men det var en miss, vitlöksbrödet var dränkt i olja. usch.
Min första tanke då var hur smakar varmrätten, Den var kanon.
Skomakarlåda. Köttet var perfekt och det smakade suveränt. Mumma

Sen körde karaoke igång Ha Ha det var oxo underhållande
Mina tjejer som var med är alla så jäkla roliga så jag är hes idag av allt skratt.

Mina älskade vänner Pamela och Johanna med pojkvän kom oxo förbi igår och Johanna var bra söt, hon dansade så vinglas och ölglas gick sönder Ha Ha så jag tror jag hade en 1/2 L öl i min väska.
Johannas pojkvän Stefan verkar vara en pärla.

Jag hade tyvärr lånat ut min digitalkamera igår så jag fick ta bilder med biltelefon så det vart keff bilder
Här kommer några.


  

Åsa och Åsas Kusse

   

Sussi & Mojje      Pamela & Stefan


tyvärr så fick jag inga bilder på Johanna.

Tack alla brudar för en dunder kväll, hoppas ni kom hem ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0