Gottigottgott!


Sandra & Kalle

Kvällen har varit alldeles alldeles underbar.
God mat trevligt sällskap och många skratt. Vi började på Da Capo där vi åt mycket gott. Jag valde grekisk grillspett med potatisgratäng och tzatsiki.
mumma.

   

Grillspett, snitzel, plankstek & grillbiff stod på vår meny.

Efter maten slank vi in på Kina igen och avslutade med banan & glass.

När allt frosseri var över så promenerade vi och hämtade lillgumman igen för husse skulle parta lite och åka och tatuera sig i morgon så hon sover hos mig i natt.



Myset fortsatte på hemmaplan med talang och solsidan såklart, här kommer lite mer bilder från kvällen.

   



 Trötta nu!!

Nu ska jag strax gå sista promenixen, I morgon ska jag ev på kalas om jag hinner lämna Vilda innan klockan 14.30
God natt.




Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon, min Pärla!

Vilka mysiga bilder! Jag uppskattar verkligen att se Dina nära och kära - men mest gillar jag att se Dig.



Du och jag tillbringade tiden framför teven med att titta på samma program: Talang och Solsidan. Jag gillar Solsidan till tusen. Hoppas att den kommer på DVD snart.



Blev dcok lite avundsjuk då jag såg vad Du festade på i går. Dessutom förbaskat hungrig! Måste gå och se om det finns någon torr brödbit i kylen.



Hoppas att Din dag blir lung och fin. Men Du verkar köra lika hårt som jag gör. Vi är förmodligen inte riktigt kloka. Snart är även jag tvungen att ha en månads framförhållning om jag ska planera in något trevligt med mina vänner.



Ska Du gå på Q-cons konferens den 1 juni? Den ser jag fram mot!



Kramar i massor!

Birgitta



2010-04-10 @ 07:11:23
URL: http://www.blondiebloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0