Grabbarna grus

Så här ser det ut just nu hemma!
Kalle sitter bakom datan längst bort.





Dagens ros !

Jag är så superglad för på Söndag klockan 18 ska jag till Vällingby C med min Inkan och vi ska till Gulliga Pamela som jobbar som frisör där.
Hon ska få fria händer men jag vill ha typ såna här färger i håret och sen klippa lugg




Dagens tistel !
 går till dom som rånade 72 åriga Agnes i Brandbergen, dom bakband henne och rånade henne.
Seriöst.
Vart är vi på väg, Brott mot gamla försvarslösa människor.
Finns det ingen heder längre.

Man blir fan förbannad och orolig  varje gång man tittar på efterlyst.



Låt våra gamla vara i fred.
Mannen som nu är änkeman i Växsjö har förlorat sin fru sen årtionden tillbaka och är i mycket dåligt skick så mina tankar går till dig och Agnes i Brandbergen.








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0