Hot dog

Jag har jagat french hotdogbröd i dagarna 3.

Ica brandbergen 2 ggr
VI i Haninge
Grillen i Brandbergen men där fick jag inte bara köpa brödet
Maxi Haninge i dag och där hittade jag det förbannade brödet och nu har jag äntligen tillfredsställt barnens behov.





Tänk om man blev så glad för lite korv!!!! barn är lätta i vissa lägen.

Kristell! kul att ni kommer på Fredag.

Jag har jobbat idag sen varit och jagat korvbröd och nu är jag i tvättis.
I morgon ska vi inhandla allt till Valborg och resten av veckan är fullspäckad.
Valborgs vädret verkar bli ok ca 15 grader och uppehåll, både ont & gott denna dag då risken vid bra väder blir mer fylla bland ungdomar.

I morgon fyller min äskade bror år.......

Ha en underbar kväll
Maria
 

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej mitt Gull!

Vilket jäkla jobb för lite bröd! Men jag har förstått att Du är en envis jäkel som inte ger upp i första taget.

Jag blev lite sugen att gå på föreläsningen den 7/5. Ska kolla upp om Kjell kan köra mig. Var sjutton ligger Valla, förmodar att det är i Handen någonstans.

Jag ska gör allt jag kan för att fixa det. För jag längtar verkligen efter att få träffa Dig och mina övriga vänner igen.

Puss och kram!

Birgitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0