Inte ens i närheten.

Alla verkar fira påsk idag, det är middagar mm. Jag är inte ens i närheten,  jag har inte ens ätit ett ägg till frukost på hela helgen.

Min middag idag bestod av panerad rödspättefile (149 kr/kg) hemmagjord örtsås med kräftstjärtar och kokt potatis.

Ha Ha intresset flödar vad firren kostar Ha Ha .......


Mumma.

Min dag har sett ut så här! ut med Vilda, tvättstugan, ätit & soffan.

Kollade film precis
The Boondock saints 2
Skit coolfilm om man gillar pang pang.
Bra musik.

 så här ser vi ut när vi ligger på latsidan


Myyyyyysigt.

Hoppas ni har det mysigt själva.
M

Kommentarer
Postat av: Daniella

MYYYSIGT!

2010-04-04 @ 13:02:14
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0