Lördag 24/4

Varje besök är helt unikt
Ye right!
Så himla keff
Vad är det med Stockholm och nöjjesfält.
En ny attraktion från i år.
Tuff Tuff tåget Hm... Vet inte om jag vågar.

Tänk om vi kunde slå upp värsta nöjjesfältet på hela jävla gärdet och bräcka både Liseberg i Göteborg och Tivoli i Köpenhamn, det vore något.
Nu är det bara tråkigt & Trångt och töntiga attraktioner förutom Insane som jag åkte förra året då jag ordagrant fick dödsångest .

Nä Gröna Lund det måste hända nott nu.....

Gröna Lund slår upp portarna den 24/4 och det ända positiva i det är att det är ett vårtecken.

Kramar från Negativa Maria
Ha Ha
Förresten om 30 minuter stänger Arlanda luftrummet igen, stackars alla som vill hem och bort.

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej min lilla Älskling!

Jag har en CD-spelare som Du kan få av mig. Sedan kan Du låna ljudböcker till förbannelse av mig.

Jobbar hos lilla Ola. Han har gått och lagt sig nu. Det gör jag också. Har sådan jäkla värk, som gått upp i öronen - hur det nu har gått till.

Men jag tänker på Dig!

Godnattkram!

Biba

2010-04-20 @ 21:21:59
URL: http://www.blondiesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0