Snö & dö


Fan va trött jag blir.

På fredag drar det in ett oväder igen, snöfall och i bästa fall regnoväder och det vädret ska hålla i sig hela lördagen oxo.

Obs

Snälla ungdomar!
Köp inte droger på nätet, i dag är det en till pojke som har dött av en nätdrog (metylon) fungerar ungefär som E.

Detta är ett inlägg på nätet när ungdomar pratar om denna nya nätdrog.

* Metylon är riktigt jävla bra( tycker ungdomarna på denna sida)
* 500 mg är för mycket (tycker någon)

En utekväll för några veckor sedan ville jag förgylla med något mer än den vanliga ölen. Hade 500 mg Metylon kvar sedan tidigare och bestämmer mej för att ta med allt för säkerhets skull. Har festat tidigare på 250 mg och det var en mycket trevlig upplevelse.

Hmmm, börjar det kanske dala liiite liiite grann? Äh vafan, mitt omdöme är ändå borta, jag drar i mej resterande 250 mg.

Jag kan inte somna riktigt. Befinner mej i nåt slags halvslummrande tillstånd. Mår ändå jävligt bra, men vem skulle inte göra det på allt jag petat i mej? Så fort jag rör mej i sängen bankar hjärtat.


Jag drar hem. Fortfarande extremt stimulerad. Inser att somna kommer bli svårt så jag drar i mej 30 mg stilnoct och 30 mg stesolid, det borde räcka för att sänka vem som helst.


som jag sa I dag dog en Ung kille till av detta skit, snälla ni har inte en aning om vad ni petar i er.
Sluta köpa nätdroger och droger överhuvudtaget.
Tro mig jag vet!!!!!
Ni kanske börjar där på någon fest och överlever ni det då så är risken att ni går över på tyngre droger efter ett tag då detta inte färgar på er längre.


Sluta inte här.

I KVÄLL BLIR DET SJÄLVKLART ANNA ANKA & EFTERLYST.......

Natt Natt











Kommentarer
Postat av: Kenneth

Håller med syster här. Läs denna tråd och rör inte skiten:



https://www.flashback.org/t1124394

2010-04-17 @ 02:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0