Tack Pamela!

Sjuuuuuuuuuuuuuuuukt nöjd.
Nöjdast i världen.

Nu har jag kommit hem från Bobbys hårstudio i Vällingby som ägs av kändsfrisören Bobby.
Han har 2 Salonger, denna och den på Linnegatan på Östermalm.
 
Bobby

Jag vill tacka min underbara älskade vän & frisör Pamela.



Här kommer före & efterbild men det ser bättre ut i verklighet.


Före


Efter




Jag & Inkan, Inkan vart oxo grym i håret.


Avfärgning
2 olika slags slingor
Toning
Klipp & fön.


 Inger & Pamela.
Pamela du är guld värd, tack för att du ville hjälpa en hopplöst  svarthårig tös.

Nu ska jag ta något lätt att äta sen slagga.

Natt Natt


Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie"

Hej mitt lilla hjärta!

Vad läcker Du blev, men jag tycker att Du alltid varit en liten goding. Men visst är det kul att förnya sig ibland. Min tunna testar går det inte att göra något åt.

Tufft att åka ända till Vällingby för att fixa håret, men det var det värt.

Som Du vet är jag förbannad i dag. På grund av Facebook kraschade min dator. Nu har jag gått ur FB, men det får ju inte min dator OK. Nu måste jag jaga någon som kan hjälpa mig.

Tack och lov för den bärbara datorn!

Puss, Puss!

Hoppas att H känner igen sin Älskling då han kommer hem!

Birgitta

Postat av: Åsa

Men guuuud vad snyggt det blev!!!

Önskar jag var så modig som dig och vågade lite jag också...men, men man ska inte ge upp hoppet och tron på sig själv att man kan (eller något sånt)

Krams på dig. Och det är så himla kul att se lite hur du/ni har det hemmavid - blir ju skitläckert!

Krams Å

2010-04-12 @ 22:13:41
Postat av: sandra

SNYGGT!

2010-04-14 @ 20:13:54
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0