Tja ba.

Dagen har bara sprungit iväg.
Först var det en lyckad dag på Cafet, många mammor & pappor.


Den 30:e April så är vi alla i kyrkan från klockan 18.00 för nattvandring och gemenskap.
Valborg.

Vi fick ett akutärende med ungdom vid 13 tiden så vi var tvugna att lämna kyrkan lite tidigare.
När vårat ärende var avslutat så drog jag & Kia en repa till IKEA.
Jag köpte lite småsaker som en lampa (Knubbig) och vinglas och ett skohorn sen åkte vi vidare till Eurostore i Länna där vi hitta lite mer småsaker.
Jag fick ju nya stolar häromdagen och då är det lite skojsigt att fixa till några fler saker så allt blir komplett.
Jag behövde verkligen en lampa till i vardagsrummet så nu väntar jag på att det ska bli lite mörkt så jag får rätta känslan.
Kalle har blivit dålig så jag pysslar om honom nu och Max börjar sin nya praktik i morgon så han ska också hoppa i säng tidigt i kväll, så nu är det lugna gatan.
Max fick tyvärr inte sommarjobbet på kommunen. Så alla förslag är välkommna på X-jobb.


Pamela! Jag har fått skitmycket beröm för håret idag. Tack......

Kramar till er alla.
M

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie"

Hej min underbara Vän!

Fasiken vad kul att Du och Kia kommer på konferensen. Jag tror att den blir Kanon - och ännu roligare att Ni två kommer. Eventuellt har jag sällskap av en kanslichef som håller på med någon stor utredning om psyk- och krinalvård, men det gör väl inget. Han är toppen! Och jag tror att det kan vara bra för Dig och Kia att lära känna honom. Han är mycket inflytsrik!

Passa på att nut när Din Älskling är borta - och tänk på hur underbart det blir när Ni ses igen. Han brunbränd och fräsch - och Du som en ny kvinna i Din läckra frisyr!

Massor av kramar!

Birgitta

Postat av: Birgitta "Blondie"

Fasiken, att jag alltid stressar så att jag inte ser stavfelen i det jag skriver.

Förlåt mitt slarv!

Oen en kram till!

Birgitta

Postat av: Jenni 21 år & mamma

Du är skitsnygg i håret! kan inte jag också få gå dit med rabatt? ^^ peeling ska jag bara göra i ansiktet. :)

2010-04-12 @ 21:21:04
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0