Tjoho

Hur har ni det i vår vädret?
Jag vaknade 6.10 i morse pigg som en mört.
Surrade lite med alla grabbar och kolla in Sandra som kom hem utan Filippa igår. Dom gick aldrig på bio utan hamnade på en fest på en husbåt på Södermalm. Filippa träffade en trevlig mans person som hon slaggade hos.

Jag tog min vanliga morgontimmes promenad och sen när jag kommer hem promenera vi till Handen för att kolla lite. Jag köpte en tröja .
Jag skulle mött min Inkan där i Handen men hon tycker nog att jag är alldeles för rastlös och morgon pigg så vi ställde in i dag.
Henning hoppade golfträningen i dag så det vart att vi promenerade fram & tillbaks till Handen i detta supermysiga vädret.

Bilder från idag.



 

Våran favvoservitör på Stammis kina


När jag kom hem vid 13 tiden hade Killarna packat ihop och dragit hem så nu är det lugna gatan här hemma.
Längtar tills på Söndag & Styla håret.

Tjolahopp på er alla.......

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon min lilla Pärla!

Synd att vi bor så långt ifrån varandra! Det skulle varit kul om vi kunnat ta en långpromenad tillsammans på mornarna.

Du skriver så gulliga kommentarer på min blogg - och Din egen blogg är verkligen läcker! Men läckrast är Du...

Vi måste försöka planera in ett möte framöver. Problemet är att jag jobbar hos Ola så gott som varje helg. Har Du ledigt mitt i veckorna någon gång?

Ha en bra dag!

Hälsa Din familj och mina vänner på FutureTeens. Och en extrakram till Kia, Skeden och Fender.

De varmaste kramarna får Du!

Birgitta

2010-04-09 @ 06:00:50
URL: http://www.blondiebloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0