Återförenade!

I dag återförenades jag med min älskade lillkille



Kärlek till denna hund är stor.
Han har bott hos mig till och från och nu är ju frågan om han ska bli min?!
Hans ägare vill att jag tar över han men jag ska fundera ett par dagar
Han är sig lik men drar väldigt mycket under promenader så jag måste hård jobba med honom.
Alla vi i Familjen älskar han och alla gullar med han nu så han njuter i fulla drag.
Snart blir det kvällspromenade.

My darlig

I kväll såg vi Karate Kid och Jenni jag håller med, den var bra...

Ha en underbar kväll

Peace Maria

Kommentarer
Postat av: Ingrid

kolla in våra nya kattungar som min kille överaskade mig med idag!!!

2010-08-26 @ 23:19:25
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon Raring!

Jag är så djäkla trött nu för tiden så jag är som en zombie. Det är bara så här dags på morgonen som jag känner mig något så när pigg.

Jag skulle behöva lite av Din energi. Förstår inte hur Du orkar titta på film varje kväll.

Snart ses vi, då kanske jag blir lite piggare. Ser verkligen fram mot vårt möte.

Kramis!

Birgitta

Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

så fin :)

2010-08-27 @ 12:45:55
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0