Färska bilder.

Vart och besökt inger & Kaj.

Inger lackade mina naglar men gjorde ingen förlägning nu, jag vill låta naglarna vila lite.
Färgen är neon lila glitter sen är dom gjorda med uv lampa så lacket stannar!

Alltid lika trevligt att träffa dom, efter naglarna satte vi oss ute på deras gård och fika.



färgen gör sig inte rättvis på bilden.



Inger & Kaj
Om ni undrar varför dom har armarna uppsträckta så är det för att man får smalare armar då ! Ha Ha
Så upp med armarna nu alla tjejer & killar när ni blir fotade........


Alice & Majja


Alice = en knähund fast hon är en bjässe.

I kväll kommer min lilla Vilda och ska bo hos mig i helgen, hennes husse ska på Iron Maiden konsert.

LOVE IA


Kommentarer
Postat av: sandra

okej va synd, men vi ses ju imorrn :):) <3

2010-08-06 @ 14:56:02
URL: http://sandracarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0