Försvunnen!


Jag fick ett mail om en försvunnen flicka så jag hjälper till att sprida detta. Hoppas att alla hjälper till!

Mailet:
"LINDA ROSDAHL 14 ÅR FÖRSVANN 15/8
16 tiden från Perstorp. Hon hade svart tröja med rosa adidas märke bak, mörka jeans med ljust framtill. Svart hår... Har någon sett eller hört nåt så snälla hör av er till polisen eller anhöriga till Linda.

16/8 - har precis fått in ett tips om att Linda är i Malmö någonstans. Hon skulle möta 2 killar som hon smsat med. Hon har aldrig träffat dessa killar innan. Snälla håll utkik efter henne ser ni henne ring polisen eller Lindas anhöriga."

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon hjärtat!

Hoppas den lilla tjejen dyker upp. När jag var ung rymde jag ofta till Malmo - och jag förstår nu att föäldrar blir enormt oroliga då deras barn försvinner. Och tyvärr händer det så mycket läskigt numera.

Ute öser regnet ner, typiskt när jag inte har någon bil. Får ringa till "gubben" och be att han kommer och hämtar mig efter arbetspasset som är slut kl åtta.

Sedan skjutsar han mig ut till Gun på Värdö. Hade helst velat ligga i sängen hela dagen.

Kramis!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0